Kyss-drömmar
Jag har en pojkvän sedan fyra och en halv månad tillbaka som jag älskar otroligt mycket, trots den korta tid vi har haft tillsammans, och vi båda är nöjda med vår relation. Men sedan vi blev tillsammans har jag flertalet gånger drömt att jag kysser andra killar. I vissa drömmar har det varit så att jag vill kyssa killen i fråga (som jag för övrigt aldrig känner igen från verkligheten), men även om vi kysser varandra en stund så puttar dröm-jaget alltid bort killen och säger eller antyder att jag redan har en pojkvän. En annan gång drömde jag att jag ville kyssa den nya killen i fråga, men hindrade mig innan det hände och sa att jag hade pojkvän. I vissa av dessa drömmar har dröm-jag en bild av min riktiga pojkvän i huvudet, men i andra har jag inte det, utan vet bara ”i bakhuvudet” att jag har en pojkvän - ni vet, så som man kan ”veta” saker i en dröm (hoppas ni känner igen er, vet inte hur jag ska förklara bättre än så).
Jag är verkligen jättekär i min pojkvän och har inga tankar på någon annan på något sätt. Kan någon hjälpa mig tolka vad det kan betyda? Gissar att det kanske har med mig själv att göra egentligen?
- Redigerat 2020-10-14 16:43 av hululu
#0: Utan att ha någon sakkunskap alls i ämnet så skulle jag gissa att du har en omedveten rädsla/ovilja att binda dig, att låsa upp dig på en speciell person. 😉
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/