Kissa på mig i sömnen
I natt hade jag en konstig dröm. Jag var ute med mina kompisar. Efter en stund i drömmen blev jag kissnödig. Då började jag leta efter en toalett. Tillslut hittade vi en toalett men det var lång kö. Jag ställde mig i kö. När jag var nästan framme kände jag att jag inte kunde hålla mig. Det började komma små skvättar i trosorna. Tillslut var det min tur. Det var jätte skönt att gå och kissa. När jag hade kissat klart. Så vaknade jag upp ur drömmen. Och då kände jag att det var varmt i säng och att mina trosor var jätte blöta. Då tittade jag under täcket och inser att jag har kissat på mig.
Har detta hänt någon annan här?
Ska jag söka vård?
Detta har hänt två gånger i rad nu. En gång i natt och en gång i förrgår.
Jag slutade att kissa ner mig i sömnen när jag var tio år. I år fyller jag 23år.
Jag äter tolterodin mot täta trängningar. Kunde inte sitta ner lite lutat bakåt typ mot ryggstödet då blev det akut. Har fortfarande problem på morgonen. Hade jag bott själv så hade jag ställt ett alarm på natten och gått på toa. Kan bero på att jag sover länge.
Mvh
Mig
Två gånger i livet har det hänt mig. Drömde också att jag inte hann fram.
Skulle det fortsätta så ska du såklart söka men annars kan det vara tillfälligt.
/Maria