Drömmar iFokus

Drömmar

Läst 907 ggr
Saltakatten16
2021-03-07 09:10
0

Dröm om docka

Hejsan.
Någon som kan hjälpa mig tyda min dröm.?

Inatt drömde jag att jag låg och sov med min dotter bredvid mig (vilket jag gör varje natt).
I drömmen vaknar jag av att en docka slängs upp på sängen. Från golvet och upp i sängen alltså. I drömmen tänker jag yrvaket att det var konstigt sen puttar jag ner den men då kommer den snabbt upp igen. Detta upprepar sig kanske 2-3 gånger till. Till slut ger jag upp och låter dockan ligga kvar på sängen. Minns inte i detalj hur dockan såg ut men den var inte söt precis. Lite otäck i ansiktet.
Sen vaknar jag på riktigt och börjar tänka att det var en märklig dröm sen börjar jag tänka på att jag har för mig att jag såg en docka på golvet här igår. Jag tittar mig runt i rummet och ser då min dotters docka på byrån vi har i rummet. Kommer ej ihåg om den låg där när vi la oss men var ju inget jag tänkte på då.
Väldigt tacksam för svar.
Jag är inne i en period då det händer mycket kring mig själv och min hälsa.

JRSN
2021-03-08 08:05
0

#0: Jag tänkte spontant på en sak när jag läste din text, det behöver inte alls stämma förstås.

Det skulle möjligen kunna vara så att ni har besök av ett 'andebarn', någon som befinner sig på andra sidan och kanske fastnat där. Detta andebarn tyr sig till er och vill ha samma närhet och samhörighet som ni har. Dockan som slängs upp kan vara 'hennes' docka, en slags invit om att få lov att vara med er. Det kan vara läge att kontakta ett medium som kan reda ut mysteriet, och kanske hjälpa barnet till andra sidan, om det förhåller sig så.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Saltakatten16
2021-03-08 08:48
1

#1: tack för svar!
Jag blev först förvånad av ditt svar hade inte väntat mig det men ju mer jag tänker på det så skulle det mycket väl kunna vara så. Just denna helg har jag känt av något. Sett i ögonvrån och någon som busat med dig. T.ex dragit och killat mig i håret. Jag är nog väldigt öppen just nu för jag själv mår dåligt och tänker att man blir mer öppen då.
Jag har den senaste tiden insett att jag är ganska medial. Men har inte lärt mig kontrollera detta än.
Min egen tolkning av drömmen var att dockan speglar mig själv. Att jag gång på gång försöker få ordning på mitt liv men att jag till slut ger upp/ eller lyckas. Vet ej ännu.

JRSN
2021-03-08 13:09
1

#2: Din tolkning kan absolut stämma förstås. Bra att du är medveten om din medialitet, då kan du träna kontroll och annat. Kanske lyckas få kontakt med den där som du sett i ögonvrån och som busar med dig. Det kan vara bra att kunna 'ställa in sin känslighet', så att det inte blir för besvärligt i vardagen.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord