Drömmar iFokus

Drömmar

Läst 102 ggr
MinnaJosefin
0

Återkommande person

Hej!

Vet ni vad det kan betyda att drömma om samma person varje natt?

Det händer mig just nu, och dom senaste par nätterna har jag verkligen blivit funderad över det, aldrig hänt innan att samma person (som jag känner i verkliga livet) är återkommande varje natt.. pågått i en vecka nu.

JRSN
0

#0: Det finns troligen något ouppklarat mellan er, kanske något som är svårt, av någon anledning, att klara ut i levande livet. Det kan också vara en uppmaning att kontakta denna person då det kan finnas information som behöver förmedlas. Personen behöver kanske kontakta dig, eller så behöver du kontakta personen i fråga. Fler detaljer i drömmen kan nog klargöra mer vad drömmarna handlar om på djupet.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

MinnaJosefin
1

#1: tack för svar!

Intressant. I drömmen handlar det hela tiden om att det finns känslor för varandra men att vi vet att det aldrig kan bli något, fast vi försöker vara nära hela tiden.
Vilket inte finns i verkligheten, vi är vänner men inte mer än så.

JRSN
0

#2: Det tycker jag förklarar saken. Ni HAR någon slags relation men båda vet att det inte är en framkomlig väg i levande livet. Drömmens värld, som också är en verklig men annorlunda tillvaro, kompenserar ofta för det som inte är möjligt i den fysiska världen.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

MinnaJosefin
1

#3: tack för svar! 🙂