En dröm om toalett.
I natt hade jag en konstig dröm. Jag var i stan med mina kompisar på kvällen. Efter en stund blev jag Kissnödig. Till slut hittade jag en toalett. När jag satt mig på toan, kändes det som någon drog i mitt ben. När jag var på klar på toan. Efter en stund vaknade jag upp. Då kände jag att det var blött i min säng. Då fick jag panik och reste på mig. Såg att halva sängen var blöt. Då inse att jag har kissat på mig i Sömnen.
Det är andra natten denna veckan som jag kissade på mig i sömnen. Den gången vara det bara en liten fläck. Har aldrig hänt innan.
Har detta hänt någon annan?
Viste inte att det kunde hända en vuxen.
Jag minns när sonen var liten och jag drömde att jag var kissnödig och sprang i en skog och såg ett utedass på håll. Jag sprang och sprang men verkade aldrig komma fram.
Sängen var sjöblöt när jag vaknade och vår son sov emellan oss så när jag bytte lakan mitt i natten vaknade min man och jag skyllde på sonen😉 men berättade på morgonen att det faktiskt var jag.
Det har hänt en gång till efter det men det var flera år emellan. Då drömde jag också om en toalett.
/Maria