Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 77 ggr
LinaCaster
0

Svimmar, svag, ramlar

Dessa drömmar har varit återkommande under senaste typ.. 2 månaderna. Jag har väldigt tydliga drömmar, ibland väldigt stökiga.

Oftast så svimmar jag i mina drömmar. Vid en dröm skulle jag utföra något slags uppdrag men precis när jag tar mig till platsen, svimmar jag bara och vaknar liksom "halvvaket" i drömmen. Det är ofta bara så att jag svimmar framför andra. Inte så att jag vill det, utan om något så avskyr jag känslan då jag blir som ett i drömmen.

Denna kväll drömde jag om mig och en annan kvinna, vi gick efter en väg där jag ofta promenerar med min hund, sedan genom en tunnel. Men istället för att tunneln fortsätter så kommer en vägg. Antigen var det otroligt höga trappsteg eller så var det som en bergsvägg. Kvinnan jag är med börjar klättra, men mina ben känns svaga. Hon tar min hand och hjälper mig; då går allt bra, vi klättrar längre och längre upp. Men när vi närmar oss toppen, släpper hon taget då hon antar att jag klarar resten. Men då släpper jag liksom allt, och faller ner lite igen tills hon tar tag i min hand.

Oftast så vet jag vilka personer jag är med i drömmen, t.ex, om det är familj eller kompis, trots att de kanske inte ser ut som det i drömmen. Denna kvinna vet jag inte vem det är, vi står varandra väldigt nära trots det… Lite skumt.. Kanske någon har en ide?

Jag har mina egna teorier då jag tyder mina drömmar rätt ofta, men skulle vilja höra någon annans åsikt om det hela :)