Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettmardrömmar
Läst 195 ggr
MonicaLagerquist
3

Stressdrömmar

När jag är mer stressad än vanligt drömmer jag att jag plötsligt är ute bland folk helt näck.
Jag försöker uppträda som om det är helt normalt att knata runt på gator och i affärer helt näck.

Stolt ägare till tre La permer

TatsuOni
0

När jag är stressad så drömmer jag att jag som vuxen går i skolan igen. Högstadiet eller gymnasiet och samtidigt ska sköta min städfirma. Och jag drömmer alltid att jag är sen och är jättestressad, för av någon anledning så tar det typ en halvtimme att klä på sig o.s.v 😅

Fast efter en stund så brukar jag komma på att jag drömmer och då gör det ju inget om jag är sen 🤪

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

MonicaLagerquist
0

Man r väldigt ologisk i sina stressdrömmar.

MonicaLagerquist
0

Min kusin drömmer att hon springer upp och ner för trappor och aldrig kommer fram.

Pyttelite
0

Jag har mycket livliga drömmar - vet inte om det beror på läkemedel men det är oftast fantastiska historier som kommer upp.

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

Scorpio97
0

När jag är stressad drömmer jag oftast om insekter, och det har jag gjort sen jag var barn. Att jag är någonstans och inte kan ta mig därifrån för att golvet kryllar av insekter. Eller att sängen jag ligger i är full av dom. Då brukar jag vakna ståendes mitt på golvet för att känslan är så verklig. När jag pluggade visste jag att det var dags för en ledig dag när det hände
Ibland har jag stressdröm där jag blir jagad. Jag befinner mig alltid på övervåningen i lägenheten vi hade när jag var barn.

Sen har jag drömt att jag gått naken i skolan osv, men det har aldrig varit en stressdröm? I drömmen har varken jag eller någon annan tyckt det var konstigt att jag var naken. Vet inte vad det betyder, haha

//Jessie