Dröm om höga höjder
Vaknade med ett ryck av av att jag drömt en dröm, om att jag och några som jag inte känner, klättrade upp på höga höjder, vi klättrade först i mina hemtrakter hos folk som jag känner, sedan på lite andra platser i landet, vi hade ingen skyddsutrustning, i början hade jag en stor höjdrädsla men sedan blev jag allt mera våghalsig och tyckte till och med det var kul.
När vi klättrat ett tag i Sverige ville vi ha större utmaningar, så vi åkte till USA, där fanns det enormt höga platser att klättra på, vi klättrade fortfarande utan skyddsutrustning, men här blev höjderna för höga för mig så jag bestämde mig för att klättra ner och klättra på lägre höjder, sedan klättrade jag upp på ett ganska högt hustak, där var det enormt fin utsikt, så jag tänkte ta kort med min kamera men plötsligt kom jag på att jag är höjdrädd så jag vågade inte, sedan klättrar jag ner och är jätterädd, nu började jag undra över varför jag höll på som jag gjorde,och bestämde mig för att sluta.
Vaknade med att jag var yr i huvudet och svettig!
Vad kan denna dröm betyda?
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
Jag skulle tolka det som att du antingen går för fort fram med något, att du tar för stora steg innan du egentligen är riktigt redo, eller på impuls och att du borde ta det lite lugnare, alternativt tvärtom; att det är något du borde/vill göra, släppa loss och bara ta steget upp mot högre höjder, men att du inte vågar.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Tack för tolkningen Alex
"Ingen är felfri"
Låter det som något som kan stämma?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Ja att det är något jag vill/ borde göra men inte vågar, jag tror jag vet vad som menas med det
"Ingen är felfri"
Jag brukade förut drömma att jag var någon sorts bergsklättrare och, av någon anledning så svingades jag över bråd-djupet i mitt rep. Hisnande!
Usch! Svettigt värre att vakna då.
Ja hihi det kändes som jag hade klättrat på riktigt när jag vaknade
Jag var yr i huvudet hela dagen, men det kändes så verkligt.
"Ingen är felfri"