tiger/lejon
Har funderat på en sak ganska ofta i mina drömmar dyker det upp ett stort lejon fast av någon annledning kallar jag den för tiger. Han brukar följa mig när jag går längs gatorna i drömmen ibland skickar jag även ut honom på uppdrag att söka reda på något. Han är som någon typ av beskyddare och följer mig som en skugga. Vad betyder det attdrömma om stora katt djur?
En annan sak jag ofta drömde om i vintras var att jag hade en dotter. Hon var liten kanske 1-2 år och försvann. Letar helt förtvivlat efter det lilla barnet men kan inte hitta henne. Men hon dyker alltid upp till slut som en blixt från en klarblå himmel näör jag har slutat leta. Vad betyder detta?
I want to be like the patronsaint of reality.
Pastronsaint!
Eftersom jag ej känner dig kan jag ej tolka specifika drömmar.Jag kan hjälpa dig att ställa frågor.Som du säger är det stora kattdjur. .Tänk noga på vad de båda djuren har för egenskaper för dig och sök förstå varför du ändrar "namn" på dem. Du nämner ordet beskydd och de är ju en kraft i ditt inre som du dessutom kan hantera ----du ger den uppdrag och den tycks lyda.
Titta gärna i ett symbollexikon på lejon respektive tiger.
Barn i våra drömmar representerar förstås ,det lilla som står på tillväxt för att utvecklas i vårt inre.
Det låter bra att hon kommer tillbaka,hon är ju så liten att hon behöver din omsorg.
Två olika stråk i ditt inre-- ser det i mina ögon ut som.