Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettatt-resa-och-eller-få-besök-i-drömmen
Läst 2815 ggr
Pudelbus
2012-08-14 11:22
0

En drömmare

Nu har jag suttit här hela natten och läst på denna sida. Många tankar och funderingar som har kommit upp.

Jag har alltid så långt jag kan minnas varit en "drömmare", jag kan fortfarande minnas dom där superhärliga drömmarna, dom läskiga, dom spännande och dom flygande drömmarna sen jag var väldigt liten.

Jag drömmer varje natt, något jag verkligen älskar. Det är alltid så spännande och se vad som händer, hinner jag inte drömma klart innan jag måste upp så kan jag fortsätta på den nästa gång jag ska sova.

Men jag har aldrig riktigt tänkt på detta att tyda drömmarna, någt jag helt klart ska börja tänka på. Alla dessa drömmar som återkommer, kiddnappningarna tex

Jag har väldigt lätt att återberätta mina drömmar, jag minns lätt detaljer och vad som hände precis då. I drömmarna kan jag även komma ihåg att jag drömt detta förut, jag vet vad som kommer hända och väljer en annan väg.

Nu vart det väl säkert en rörig text, men ja. Vi kommer nog höras här fler gånger var väl allt jag ville säga egentligen.

vildrot
2012-08-14 13:43
0

Välkommen in!

vildrot

vildrot
2012-08-14 13:49
0

Välkommen in!   Alla drömmer. Drömmarna håller oss friska .Det går också att säga att om vi hindras från att drömma blir vi sjuka till kropp och själ.

Många kommer ej ihåg drömmarna ,det gör att de ej  tror att de .drömt

Vildrot (igen)