Vad betyder det här?
Hej på er på drömmar iFokus! Som av en händelse hittade jag er. Eller så var det helt enkelt så att någon där uppe ledde mig hit?
Det är så att jag just nu mår ganska kaosartat och fått en tillvaro som är mig fullständigt obegriplig…Och…
I denna obegripliga värld där jag befinner mig ber jag dagligen om hjälp och kraft och svar från mina guider och änglar. Har bett om svar i drömmarna och att jag ska få minnas dem när jag vaknar…
Häromnatten drömde jag att jag fick ett sms där det stod "jag stannar". Det var allt. Samtidigt var det som om någon boxade till mig så jag vaknade och sa här har du ditt svar Lena.
Världen är fortfarande obegriplig allt som oftast men vill ju så gärna ta den här drömmen till mitt hjärta och tro att jag har fått svaret jag sökt efter…
Vad tror ni?
Kram Lena
Ta det som det budskap det är. Låt det "skvalpa" i dig ett tag! Reflektera i stillhet utan att fråga.
Vildrot
Såg du i drömmen vem smset var av?
Tänker på ditt inlägg på var det kanske övernaturligt? där du skrev att din sambo har ändrat efter att ni grävde runt huset…
Jag hoppas verkligen att svaret du fick i drömmen handlade just om din sambo =) Men tyvärr kan det vara anden som dykt upp som meddelade att han/hon inte kommer/vill ge sig av?? =/
Världen är ju ganska svår att förhålla sig till. Vi kan väl säga att djupner vi som människor blir det stundtals svårare, men vad finns det för val?
Vildrot
Zadia89…jag har "grävt" lite till i det här och mer eller mindre fått bekräftat att gamla jordbundna eneriger, minnen från svunna tider inte stör här i huset alls….
Svaren jag bett om gång på gång var hur ska det bli mellan oss. Sms:et i drömmen var från han….
Kram
ahaa okej, iofs är det ju bra att ni inte åkt på sådana energier, men tråkig är ju hela situationen =/
Jag håller tummarna för er och önskar er allt gott!
Och förresten, varför skulle drömmen ljuga? ;)
Å tack goa Zofia89….
Håller fast vid det också ska du veta - varför skulle drömmar ljuga?
Som sagt drömmar ljuger inte, och de vill oss alltid väl!!
Vildrot