Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 2430 ggr
Zofia89
0

Osammanhängande drömmar....

Hej!

Jag har i ett par veckors tid nu drömt en massa underligt, många drömmar varje natt och inget verkar stämma överens på nåt sätt…

Oftast handlar drömmarna om min sambo… en natt var jag med honom i en båt och ibland rodde jag, ibland dök jag under vattnet för att bogsera båten och sedan i båten igen och när vi kom "fram" var det en ilsken hund som lyckades ta min bikini så jag satt naken på stranden och försökte dölja min kropp medan alla andra skrattade åt mig…

en annan gång meddelade sambon att han ville skaffa barn men han hade gjort en annan kvinna gravid trots att han visste att jag vill ha barn men jag dög inte som mamma till hans barn…

jag har också drömt att han plötsligt försvann och jag visste inte var han var, hans släktingar och vänner dök plötsligt upp (i drömmen hade jag aldrig träffat dem förut) och vi hade någon liknande fest, jag försökte hela tiden ringa sambon men han svarade inte, släktingarna började tala skit om honom och att han hade skött sin ekonomi så dåligt att alla hans bankkort var spärrade (i verkligheten har han inga problem med ekonomin och inga låsta bankkort), jag blev förbannad och meddelade släktingarna att fast jag aldrig träffat dem förut var det väldigt respektlöst att de kommer hem till honom och snackar skit och bad dem endera gå ut och snacka eller hålla käften… Senare var plötsligt min sambo där och jag frågade honom var han varit, han svarade: jag var över till andra sidan…

Dessa är drömmarna som mest fastnat, och jag är väldigt orolig över hans svar till mig i sista drömmen… över till andra sidan?????

Jag hittar altså ingen "röd tråd" i dessa drömmar… inget i drömmarna hänger ihop tycker jag… skulle vara väldigt tacksam om jag fick hjälp!!

Zofia89
0

Kan även påpeka att jag i drömmen verkade vara väl bekant med "andra sidan"… Som om jag visste precis vad han menade och som om det var någon helt normal plats vi kallade för andra sidan…

vildrot
0

Vad tänker du att andra sidan i din dröm är.

De flesta drömmar är rätt oklara enligt mitt sett att se.

Att vara gravid i en dröm har ofta i mina och andras drömmar varit en upplysning om att något nytt i min inre utveckling är på väg.

Vildrot

Zofia89
0

Jag vet inte… funderade ine på det… först när jag skrev inlägget blev jag skräckslagen över just det där svaret…. andra sidan för mig är andevärlden, så jag blev ju livrädd att han skulle råka ut för en "nära döden" upplevelse och hamna till "andra sidan" en sväng men sedan återvända…

Efter att jag skrev det här inlägget har jag sovit lugnt och har inte drömt nåt jag kommer ihåg… bara att jag en natt såg en knallgrön ödla, det är det enda… =/

Har bett mina guider att hjälpa mig förstå drömmarna men jag får inte se nåt… Tyvärr beror det antagligen på att jag har varit tvungen att äta starka värkmediciner vid läggdags igen (3st stora diskbråck), så jag kanske faller i så djup sömn att jag inte drömmer nåt jag kunde komma ihåg =(

vildrot
0

Det låter bra att du fått ett tillfälligt lugn---kanske känner ditt inre att du ändå  just nu möter drömmar på ett för dig bra sätt.

Vildrot