Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettmardrömmar
Läst 2111 ggr
[LejonTjejen]
2012-09-01 20:05
0

Stuga, skräck?

En natt drömde jag om och om igen.

Jag drömmer att jag är på besök med min pojkvän ( är tonåring då och jag har ingen Irl pojkvän ) hon en tant i en stuga, och varje dröm är läskig, när jag vaknar är jag svettig och täcket går inte att dra upp fasten jag har det vanlig, där vet jag inte om jag har vaknat elelr drömmer..

Jag minns bara en dröm och den ska jag berätta nu..

Jag är på besök hos den tanten, jag kliver ur bilen efter en lång resa ditt..

Tanten pustar ut efter mig och mumlar '' VIlken tur.. '' . Jag hör soklart det och frågar varför. Hon säger om det är fullmåne yllar vargarna och kommer och dödar menniskor. Jag börja typ asgarva och börjar låsasyla på skoj. Månen blir ljusare och ljusare då. Så busar jag med henne och sen går vi till köket. Då ylar jag en sista gång på skoj och då smäller köksdörren upp! Min katt ( som jag har IRL också!! ) Springer in med en svart varg efter sig med röda ögon och jag känner hur hjärtat stannar.. Tanten säger '' Han är här.. ''

Då vaknar jag och är svettig och vimsig, och där ligger min katt och sover. Resten minns jag inte av de andra.. Varför blir det så? När jag somna om kom det alltid en dröm och stugan och tanten.. :(

vildrot
2012-09-01 21:18
0

Vem är tanten i din dröm? Be gärna din dröm, när du går och lägger dig,om svar på den frågan.

Vildrot