Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 1423 ggr
[akumas7]
0

Ganska intressant dröm

Hej Hej.

Jag kommer inte ihåg allt i drömen men några saker, troligen det som var viktigast.

Jag och en kompis ska rida till ett hus. Huset är hemsökt och det finns en demon i huset. Jag vet deta men tänker att om jag undviker sköpet så kommer det inte att följa efter mig, jag vät även att det finns en brun backom huset som är en portal där det kommer och går demoner. Men jag går in i huset och det är mysigt, det finns 2våningar, någon har lämnat kvar en dubbelsäng, det är också en mycket fin vedspis som brinner. Jag är på helspän hela tiden för att jag vet att om demonen fårtag på eller bara ser mig så kanske jag kommer att bli hemsökt. Jag får se demonen som kommer glidande över golvet, den har en svartkopa runt sig och ansiktet ser ut som en blandning av appa och människa, men det är väldigt disigt typ gråbrunt. Han börjar åka mot mig och jag springer ut ur huset och han glider efter, nu är det en massa andra människor vid huset. Spöket/demonen stannar en bit utanför. Jag springer tillbacka till min häst och hoppar upp, men jag har en stark föraning att den kommer att hemsöka mig.

Kompisen väntar hellatiden utanför på sin häst, dena kompis tror jag är en del av mig själv för det kändes lite på det sättet.

Vad tror ni att deta kan betyda?

Hällsningar

vildrot
0

Du har en kompis ,som dutror är en del av dig. Den personen väntar på dig! Du rider på en häst som vä lför dig därifrån?

Har häst den positiva bilden för dig som flertalet människor tycks ha?

En skrämmande dröm ,men med positivt slut!!?

Vildrot

[akumas7]
0

ja hästen var en posetiv grej i drömen, och nu förstår jag vad drömen gäller :) Tack så mycket, jag har ibland lite svårt att förstå all symbolism i drömarna :)

vildrot
0

Det är svårt för drömmaren att helt själv tolka sina drömmar.Det ör lite av vära blinda fläckar som drömmen vill få oss att se.

Vildrot