Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 2321 ggr
seba
0

Mardrömmar varje natt

Jag har de senaste 3 veckorna drömt riktigt hemska mardrömmar varenda natt. Det är alltid olika saker som händer, aldrig likadant som jag drömt innan.

Det gemensamma är att jag själv eller folk i min närhet råkar väldigt illa ut, fysiskt. Ibland är det människor jag inte känner som råkar illa ut, men det är min uppgift att skydda dem.

Jag vaknar alltid innan det går riktigt illa, men känslan av drömmen finns kvar så pass att jag knappt vill somna om för det som händer i drömmarna är så jobbigt.

Nån som har en aning om vad det kan bero på?

Otroulig
0

Om det var min dröm skulle jag fundera på hur jag tar hand om mej själv. Agerar jag enligt vad som är bäst för mej? Tar jag hand om mina egna behov och är snäll mot mig själv? En återkommande dröm försöker ju säga nåt till oss.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

vildrot
0

Jag instämmer i Otroulig frågor!

Drömmar försöker förstärka sitt budskap och upprepar sig i hopp om att vi ska förstå!!

Vildrot

Otroulig
0

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

seba
0

Det är just det att den är återkommande, drömmen, som gör mig så fundersam.
För tillfället är jag mer mån om mig själv än jag varit på länge, det är därför jag tycker det är så konstigt och det är det som gör mig så fundersam..

vildrot
0

Kommer drömmar tillbaka brukar det betyda att jag som drömmare inte förstått budskapet. Att tolka livet som om det vore en dröm brukar ibland ge AHA-upplevelser

Vildrot