Sak stack kniven i magen..:(
Hej
Inatt drömmde jag något mega hemskt, jag drömmde att min tvilling och mamma-pappa var arga på mig och att de inte ville ha mig. Så jag gick till mitt rum där jag helt plötsligt hade en köttkniv på golvet, min tvilling stod i dörr öppningen och berättade hur mycket hon hatade mig. Jg var så ledsen i drömmen och så utanför så ledsen. Tillslut bestämde jag mig för att trycka in kniven imagen för att Dö. jag gjorde det och de blev ett låångt skärsår över hela magen. Då sa jag till min syster, ha! nu försvinner jag och du kommer inte sakna mig, min syrra sa "nej , de kommer vi inte vi hatar dig". Såret var mega djupt och de började blöda jätte mycket. Då ramlade jag ihop på marken och skrek till min syste hämta pappa hämta pappa. Regi sprang iväg gråtandes(för helst plötsligt ville hon inte att jag sulle dö). Men min pappa kom inte, och regi kom tillbaka o sa , vi vill inte ha dig försvinn. Hon smällde igen min dörr och jag låg kvar och förblödde. -Var väldigt ledsen och lände sorg, ingen rädsla bara sorg.
Drömmen var så verklig att jag hade ont där såret hade varit när jag vaknade, de tog ett tag för mig att första att de bara var en dröm.(kände tillå med om såret var kvar :S.
Vad tror ni drömmen kan betyda? Eller asså oh de var så verkligt…
Kram Kristina
What we think, We become
I drömmen är du inte älskad--hur är det i verkligheten just nu?
Hälsning Vildrot
oälskad…alltid ledsen typ hhehe ^^
men drömmen kommer väl inte bli sann, får ont i magen när jg tänker på när jag stack in kniven :S
What we think, We become
Drömmen kommer helt säkert inte bli sann!
Vildrot