Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 1483 ggr
ks.gerbil
0

inte en enda sen långt tilbaka

alså jag har inte drömt en enda natt sen sjukt långt tillbaka.. och när jag drömt nåt några enstaka gång va det madrömmar som jag glömde 1 minut efter jag vaknat.. vill gärna drömma men hur? hahah lite konstig fråga men ;)

Gerbil-hemsidan hittar du R

vildrot
0

Börja med att ställa en önskan till drömmen om vad du vill ha svar på!   FÖrbered natten lugnt och gör sängen skön!! Bra början!

Vildrot

ks.gerbil
0

går det bra om man läser en bok innan man går lägger sig? :)

jag ska lägga in massa gossedjur i sängen det är ju mysigt :D

vildrot
0

Det du blir lugn ovh avslappad av är bra!

Vikdrot

ks.gerbil
0

haha beror på vilken bok xD den jag läser nu blir jag mycket eftertänksam och typ tänker hur det skulle vara för mig att vara i en os.v… kanske inte bästa boken då? istället är det kanske bättre gosa med gerbilerna :P

vildrot
0

än en gång tänk :vad är bäst för dig att läsa innan du somnar --det är bara du som vet det!

Vildrot

ks.gerbil
0

kalle anka! ja det ska jag läsa xD det är ju sånt man inte behöver anstränga sig och bara får en att slappna av xD

vildrot
0

Sov gott när det är dags!                                      Vildrot

ks.gerbil
0

hihi tack hoppas att jag i alla fall får fram något Skrattande nu är det nog dax att släppa datorn om jag ska försöka vara så lugn så möjligt sen Flört

vildrot
0

OK!

Vildrot!

ks.gerbil
0

Jaaa!! En dröm en dröm jag inte kommer ihåg men en dröm!! :D Hur kan man göra för att komma ihåg dem bättre? :)

vildrot
0

Att varje morgon i lugn och ro känna efter vad jag har för känsla för natten och skriva upp den. Det fungerar för vissa.

Vildrot

ks.gerbil
0

Hmm okej :D det ska jag pröva :)

vildrot
0

Ibland hjälper tålamod----ibland!

Vildrot