Pinsam dröm
Hej Hej
Jag har nu varit med om jätte konstiga drömar, jag kommer inte ihåg någonting från drömen utan en sak.
Min pappa får stånd eller att han får någon annans stånd riktat på sig.
Den första drömen var att jag och pappa simade i en bassen och han hade inga badbyxor på sig, det hade inte den andra manen som också var där och jag tyckte att det var så pinsamt. När min pappa ska gå upp ur vattnet så får han den andra manens penis riktat mot sitt ansikte, den manen har stånd. Och då skratar både pappa och jag ocjh går därifrån. Jag har för mig att min pappa hade det med vid något tillfälle i vattnet.
Den andra drömen är konstigare, då sitter jag på en strand och pappa står bakom mig. Av någon anledning börjar jag att gunga fram och tillbacka och 'orsakar' min pappa att få stånd. Så reser jag mig och sätter mig någon annan stand. Då säger pappa typ, tita vad du har gjort nu och så börjar han att leka med sina pungkulor framför alla mina syskon och mina vänner. Även deta är vid vatten, det är på en strand, mitt på dagen, inga måln och klart vatten.
Jag tycker att det inte finns några pinsamare drömar men ändå så känner jag att jag måste få veta vad deta betyder. Nästan obehagligt att ens bäreta.
Hällsningar
det handlar om manlighet och att ge något i din dröm
Vattnet handlar ofta om känslor och liv
att penisen riktas mot ansiktet kan visa på att denna manlighet behöver eller har ett behov av uppmärksamhet, och att ha förmågan att se saker och ting som de är, se sanningen som den är.
Pappan är ju en person som bär på ett ansvar, och ska beskydda sitt barn.
Att ni skrattar kan tyda på att ni tar det inte så allvarligt, eller så vill ni bara skoja bort händelsen..
vill inte ta den till er riktigt, kanske just föra att det nu verkligen är allvar, att du ska bli vuxen, och detta är kroppens sätt att hantera det just i ditt fall.
Stranden sägs visa på balans i känslolivet
och att du gungar ger ju sken av att din pappa njuter av att du gungar eftersom han får stånd av det, men jag tror att det handlar om att du börjar bli vuxen . Jag antar att du är någonstans i tonåren?
Att han leker med sina pungkulor. vad finns däri ? Jo , liv, livets uppkomst, och du har varit (eller en del av dig, dina celler) har ju varit där en gång..
Himlen tyder på oskuld, renhet och hopp..
du håller på att bli vuxen helt enkelt och det är det drömmen säger dig..
och att du kanske är osäker lite inför att du ska bli likadan som de vuxna?
U R us
Hej Hej! Du har hellt rätt i att jag börjar bli vuxen, eller det är nu jag har kännt att jag klarar av att ta steget till att bli vuxen. Jag är 23år så jag är en late blommer ;) Men det kan jag stå för, jag har inte bot hema på 3år men jag har haft en massa personer som har tagit hand om mitt liv åt mig och nu har jag bästemt mig för att jag ska klara mig själv :)
Hällsningar