Fantastisk drömm
Å jag drömmde en dröm i jag natt, en dröm om något som jag önskar jag kunde få uppleva bara en gång till. Jag drömde jag var i samma träningshall jag varit tillbringat fler timmar en vad jag kan räkna i. Jag drömmde att jag stod på ansatskuddarna framför ett tumblinggolv, jag upplevde dom sekunderna av fokus som jag upplevt så många gånger förut. Sedan sprang jag, jag var väldigt lycklig. Sedan kände jag den underbara känslan av allt blir rätt, från inhoppet till landningen. Sedan vände jag mig snabbt om för att se någon av mina kompisar göra samma sak.
Under hela drömmen fanns det ingen smärta!
Jag gråter många, många tårar när jag tänker på att jag aldrig någonsin kommer få göra detta igen!
Förlåt för ett rörogt inlägg som bara folk som tränat någon form av gymnastik förstår, men jag var tvungen att skriva av mig.
// Nadja
Det låter sorgligt om det ser ut så här för dig .Jag förstår dina tårar!
Vildrot
#1 Det är mitt knä som har pajat, efter 10 år träning….
Kom även på att det som hände i drömmen var exakt det jag skulle göra när mitt knä la av för en andra gång, men då sprang jag bara halvägs innan knät vek sig…
// Nadja
Går det att rätta till knäet?
Vildrot
#3 Nej :(
// Nadja
Håll kvar den lyckliga känslan och lita på hoppet! Bestämmer du att knäet inte blir friskt så blir det så. Bestämmer du att det är friskt så…
#5 Jag betämmde att mitt knä skulle bli bra efter att jag skadade det första gången, jag kämpade på i två år. Men sen sa mitt knä ifrån.
Jag har svårt att bestämma mig för om den lyckliga känslan i drömmen var värd paniken efteråt, eller inte.
Jag önskar, önskar, önskar att drömmen bettyde att jag skulle få träna gymnastik igen, men så är det tyvärr inte.
Det jag fruktar mest är att drömmen var något slags avsked til sporten, det klarar jag inte av!
// Nadja
Lycka är inte på bekostnad av något!
När du tänker på gymnastik, tänker du på den lyckliga tiden eller sorgen att du inte kan utöva det nu? Jag tror att man får det man fokuserar på. Lycka ger lycka, sorg ger sorg. Vad väljer du?