Vit varelse
Har drömt mardrömmar sen ca 1 år tillbaks nu, och under de perioder jag mår dåligt så finns dom där. Jag flyr alltid i drömmarna, från mördare, våldtäktsmän, misshandlare etc. Men jag har kommit på hur jag ska hantera den delen, för jag har oftast ganska lätt att tyda mina drömmar.
Det finns däremot som däremot återkommer i varje dröm, men som håller sig i bakgrunden. Sen februari-mars detta år så har jag sett någon vit varelse i varje dröm, men aldrig sett ansiktet. Det började med att jag hörde röster i huvudet, fast i bakgrunden av drömmarna. Som om drömmarna kretsade kring nåt annat, men att detta ändå har en betydelse.
Sen har det blivit värre och värre, jag har sett vita händer på fönster, sen har jag sett ett suddigt ansikte vid fönstret osv. Och nu inatt såg jag äntligen ansiktet, och det var inget mänskligt. Kan inte förklara hur det såg ut, för jag har aldrig sett det förut, det bara finns där i bakhuvudet. Kan tilläggas att jag alltid befinner mig i/utanför min mormors hus i drömmarna, och det är på hennes fönster jag ser detta. Även drömt att något vitt från ovan försökt ta med mig och ropat mitt namn.
Det börjar bli väldigt obehagligt, eftersom jag är rädd även när jag är vaken. Och har ingen aning om vad detta betyder, eller är för något.
Den här "varelsen" varnar mig genom att visa något, antingen så varnar den mig för att den snart kommer, eller att jag ska akta mig för något. Men jag får en känsla av att det är just den som vill mig illa. Den står och tittar på mig, ler hånfullt och tänder eld på en gris, som i sin tur tänder eld på ett träd. Grisen i drömmen är inte levande, den är lika lätt som om den vore gjord av plast.
Någon som vet vad detta kan betyda?..
Jag hoppas mormor och hennes hus också har något positivt om kring sig. Positiva människor i drömmar kan tänkas vara jagstödjande.
Vildrot
Hur menar du nu, Vildrot?
Jag menar att i drömmar söka det som eventuellt kan föra tanke och känsla vidare i sökandet . Jag tolkar inta specifika drömmar eftersom jag ej känner er jag möter här på Sajten.
Vildrot
Ja, men jag förstår inte alls vad du menar. Vilket sökande?
Sökande efter drömmens budskap!!
Vildrot.
Förklara mer utförligt hur du menar att jag ska göra, för jag förstår inte.
Jag tolkar ej specifika drömmar på nätet men försöker hjälpa deömmaren till fortsatta tankar!!
Det jag har svarat är det som är möjligt för mig att svara:
Vildrot
Kan informera om en hyffsad sajt du kan kolla ord på:
Har läst de som gjort resor i andra dimensioner kan se konstiga gubbar som du förklarar, nu vet jag ju inte hur dessa figurer ser ut, men såg ett klipp för ett par månader om Sk dimensionsfigurer som någon lyckades fånga med en övervakningskamera, kan länka och se om du ser om det är såna, vore intressant om dessa figurer är äkta och kan komma i vår dimension . Vet ej om videon är äkta dock, har sett en annan mer tydligare. Här är en sådan video
# 0
har du förstått din dröm än ?
Kanske drömmen säger att du ska lugna ner dig? ta det lite lugnare så att du inte går alltför snabbt fram ?
det är ju ett tag sedan du drömde drömmen, du får gärna Pm:a mig om du inte har förstått drömmen än
U R us
#9 Det var absolut något liknande.
#10 Nej, faktiskt inte. Men har inte funderat så mycket över det heller.. Men jag ser fortfarande det där hånleende ansiktet (som jag egentligen inte minns) framför mig.
#11, låter obehagligt men samtidigt väldigt intressant.