Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 1489 ggr
Jullanhugo
0

Olika saker hände

Jag slänger in en dröm till som jag gärna vill veta!

Var rätt så länge sedan jag drömde detta med men jag drömde att jag gick mitt ute i en öken men det var endå en åker. Jag kunde inte se något annat än öken/åker vart jag än kollade förutom himelen och solen. Tillslut var jag på en öde ö med min fosterfamilj där jag har bott i 6år. Det var ett hus där som vi bodde i. Jag lekte med deas dotter i huset och vi kröp in i ett hål i väggen. Sen kom vi ut på stranden. Vi var alla strandsatta på ön och ville komma därifrån. Men när jag och deras dotter kom ut på stranden så såg vi karlshanm bara några 100m från ön. Vi funderade på hur vi skulle komma dit. Sen helt plötsligt fanns där en brygga med en båt. En man som ägde båten stod och pratade med en annan man. Vi frågade om vi kunde få åka med hans båt till land. Det fick vi! Så alla gick ombord på båten och jag satt längst fram på båten där det bara var ett litet lågt staket. Vattnet var svart och jag var livrädd för att trilla i. Sen åkte vi och då kom ett sjöodjur och nästan välte båten sen kom den inte igen. sen helt plötsligt var jag tillbaka i öknen/åkern fast jag gick på andra hållet. På vägen såg jag ett bananträd som växte där, det var fint och ståtligt. Sen en bit bort var ett visset bananträd som var lite mindre. Sen såg jag ett stort gult hus med en lada vid. Det satt en flicka och lekte vid huset. Jag pratade med henne. Hon kollade på mig som om hon var rädd. Jag sa något mer till henne och då sprang hon in i huset. Hon var mycket blyg. Sen vaknade jag!

Vad betyder det nu då?

vildrot
0

Öken är ju inte bördig och i drömmar brukar den visa sig när mitt liv inte ger så mycket.

Resten tycker jag ser ut som en väg genom livet--mycket som skrämmer finns med.Säger det dig något ?

Vildrot

Jullanhugo
0

Hm, jo så kan det vara

vildrot
0

OK

Vildrot