Vad betyder det?
Asså för riiktigt länge sedan drömde jag en konstig dröm. Jag kom inte ihåg allt, men det jag kommer ihåg var att jag och min bästis vi var typ i en affär, min kompis träffar en kille och jag typ hjälpte henne att få honom eller hur man sa säga. Sen så flyttade dom typ ihop och jag bodde med dom. Dom åt sig riktigt feta, dom kunde knappt gå! Jag blev typ sur för att dom inte brydde sig om mig och jag fick göra allt själv. Dom bara låg i soffan och åt!
Vad betyder den konstiga drömmen nu då?
Fast jag kommer inte ihåg allt eller så det var typ 1-2år sedan jag drömde det :s
Du skriver att allt inte är med.I det som finns med är du illa behandlad av dem du hjälpt! Känner du igen det från verkligheten----?
Vildrot
Ja, det tycker jag… Jag brukar ställa upp för folk men det känns alltid som att dom bara lämnar mig för deras ego :o Som en gång skulle min kompis träffa en kille, men hon vågade inte träffa honom själv. Så hon fråga mig om jag ville följa med, visst sa jag då. Sen skulle hon träffa honom en till gång och ville att jag skulle följa med och då tänkte hon lämna mig för honom :s
Då vi säger väl drömmen att du ska ha mera omsorg om dig själv!!!
Vildrot
Precis. Låter som att du känner dig utnyttjad både i drömmen och i verkliga livet. Ta hand om dig själv och lär dig att säga nej 
Don´t worry, Be happy!
Okej, tack så mycket :)