Underlig dröm
Hej Hej
Jag hade en så underlig och lite hemsk dröm i natt, den började med att jag red på mitt gammla barndomsstall. Fast istället för att vara i stallet och med deras gästar så hade jag travhästar som jag tränade. Och jag körde dom på en mystisk väg i skogen, det var enbart grannar och vägen jag körde på var nerfalna granar, ändå var det inte guppigt och det var inte svårt att köra på dom. Det var mörkt ute och framför mig så körde en man med sinna travare 'det var han som ägde hästarna + att det var honom jag redtravare hoss i värkligheten förut'. Sedan när jag hade hoppat ur sulkin/vagnen så läde jag in hästen i stallet, det var ända gången jag var i stallet. Jag stallade in honom och fodrade, då kom en man in till mig, även honom kände jag sedan tidigare. Han är en mycket mörk man nästan kolsvart men är väldigt vacker och har en egyptisk tatuering på sin vänstraarm. Han log mot mig och sa att han skulle gå hem nu, jag gick för bi honom ut ur stallet och in i huvudbyggnaden, där träffade jag min gammla ridlärare och hon bäretade för mig att den svarta mannan som just sakt hej till mig hade haft diare och att bajset var svartare en svart 'hur nu hon kunde veta det' och hon hoppades på att han inte hade någonting som smittades, jag blev också orolig över deta.
Sedan gick jag ut ur huvud byggnaden och ut på gården, då ser jag att dom har byggt 4st små stuggor som siter ihop. Jag gick in i dom och kollade och jag tyckte att dom var fantastiska, för jag hade ingen som hällst lust att bo kvar där jag bor nu. Så jag gick in i stuggorna och kollade, det är fortfarande svart ute. Det hon sa till mig var det att dom två innersta är redan upptagna och de två yttersta är lediga, så jag kollade på de boda yttersta den ena hade en barak eller balkong och den andra var ut mot volten och skogen och den sidan var mycket mörk så jag valde den med balkongen. Då kom det andra problemet, husan hade ingen egen toalet så jag skulle vara tvungen att dela toalet med alla andra + den svarta manen som var sjuk, men då kom jag plötsligt på att det fins ju ett das ute och då värkade jag lungna ner mig.
Sedan hamnar jag plötsligt i en lliten svesnk stad med min mamma och jag ska gå till en spå gumma. Men spågumman har inte öppnat en så vi väntar på henne, sedan hamnar vi plötsligt på en lastbilsparkering och jag försöker ta mig till dena spågumma men det går inte för porten stängdes och det gick inte längre att ta sig dit, jag var tvungen att ta mig dit pga pengar har jag för mig att det var.
Vad vill dena dröm säga mig?
Jag kan bara ge dig några infallstankar: Hästar i drömmar har ofta med kreativitet och sinnlighet att gära.
Du blir vad jag förstår glad åt att flytta---det kan tyda på att din inre utveckling behöver större eller annorlunda plats
Du får en tanke hur du ska bete dig ,när huset saknar toalett.
Toaletter även i drömmar kan ju vara ställen att lägga sådant jag ej behöver längre.
Vildrot