Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 3228 ggr
bolmenlus
0

Dröm om vita vargar.

Jag drömde att jag och min nuvarande sambo befann oss i källaren i mitt gamla flickrum och skulle kolla på en film. När jag ligger i soffan och väntar på att filmen ska sättas igång så ser jag en varg utanför ena fönster, när vargen ser mig går han (säger han för att vargen kändes så maskulin) till attack men stoppas av rutan.. jag blev livrädd så klart.. han går runt husknuten till det andra fönstret och stirrade mig rakt in i ögonen med sina isblåa ögon.

Sen jag haft den drömmen, drömmer jag om hans ögon. Jag ser dem i andra djur och männiksor..

Vad betyder detta? Har försökt att söka på internet men allt ger mig olika svar.

ikna
0

Vad är en varg för dig? Det är en sida/egenskap du har.

Fönster kan symbolisera något nytt du ska se.

Att vargen stoppas av rutan/glaset, kan symbolisera att det nya du ska se, inte kan göra dig illa.

Kan du ha en sida/egenskap som du är lite rädd för?

vildrot
0

Instämmer med föregående. Förslag :sätt dig ner skriv upp alla egenskaper du tillskriver en varg, och frågan vad gör dessa "egenskaper" i din dröm -just nu.

Vildrot

ikna
0

Vill gärna tillägga att vargens isblåa ögon kan symbolisera ditt sätt att uttrycka dig (färgen).

bolmenlus
0

Tack för svaren!!

Jag ska följa era råd och sätta mig ner och skriva en lista… kommer att bli svårt.

vad symboliserar färgen "isblå" tror ni?

ikna
0

Angående den isblå färgen… se #3