Drömt igen.
Hej, nu har jag drömt igen, en väldigt konstig dröm…
Jag var ute och sprang mitt i natten med min hund där jag bodde förut när jag var mindre. Vi springer över grannens potatisland tills vi kommer till skogsbrynet där min gamla granne ligger död, jag tror att hon har blivit mördad. Jag säger åt min hund att hämta min pappa & hans sambo (som inte var tillsammans när jag bodde där).
Sedan är jag hemma där jag bor nu, pappa & hans sambo sitter vid matbordet och pratar, och jag står lite utanför köket och ser på dom. Där jag står kan jag se ytterdörren öppnas, och där står ett spöke, genomskilnig och vit. Spöket säger åt mig att komma ut, för han/hon vill berätta en sak till mig. Spöket stänger dörren. Jag tror jag går och hämtar ett block och en penna för att skriva ned vad spöket har att säga.
När jag kommer ut står spöket där, men jag vågar inte kolla på han/hon, jag är lite rädd. Sedan vaknar jag. Jag fick aldrig något budskap.
Kan nämna att min gamla granne är vid liv och mår bra, och så kan jag också kanske nämna att jag är ganska säker på att det spökar där jag bor.
Tack på förhand!
Någon i din dröm är död ,Det kan betyda att något nytt är på gång men omöjligt att säga utan att ha något hum om grannens och din relation.
Du tror det spökar hos dig --be spöket lämna dig ifred!
Vildrot