Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettatt-resa-och-eller-få-besök-i-drömmen
Läst 3190 ggr
[Annica.78]
2012-12-16 14:05
0

Packar, men hinner ändå inte.

Jag har nu drömt samma dröm säkert 10 - 15 ggr. Jag, min sambo och mina tre barn ska i min dröm åka iväg någonstans men vart vet jag inte. Vi packar allt som ska med, men i sista stund upptäcker jag att jag glömt hälften av mina saker som linser, hårspray, tamponger och såna saker….Dessa saker glömda gör att jag måste till affären i sista sekund innan vi ska iväg, därmed missar vi (ingen aning vilket) tåget, flyget lr båten. Sen tar drömmen slut. Hade varit roligt och få veta vart man skulle resa någongång, än att det avbryts hela tiden innan. Men viktigast av allt, vad betyder drömmen. Någon som vet?

ikna
2012-12-16 15:17
0

Drömmen kan symbolisera att du kanske inte "måste" ha allt med dig på livets resa.

Nästa gång du drömmer detta, låt bli att rusa till affären för att handla det du glömt. Du kan nog fixa det nödvändigaste dit du reser. Ellar så behöver du det inte ens. Så kanske du får veta vart resan bär!

vildrot
2012-12-16 16:12
1

Eller så är det också  så att det är svårt ibland i livet att veta vad som behövs på våra livsresor och att vi planerar och planerar och det vill sig inte. Ibland kan det betyda att släppa några ambitioner.

Vildrot