Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 2758 ggr
Jullanhugo
0

Drottning

Sorry för att jag skriver mina drömmar så ofta i sådana inlägg xD

Men liksom, jag drömde en natt denna veckan att jag var gift med en kung, alltså jag var drottning. Han var typ alltid upptagen med något och typ ända gången vi sågs var när vi skulle äta. Jag gifte mig med honom för att jag älskade honom men det kändes som att allt han ville var att jag skulle föda en son åt honom. Jag ville egentligen inte föda något barn för jag var livrädd för det men jag sa inget för jag var rädd för vad som skulle hända om jag trotsade, dessutom älskade jag honom så mycket! Han hade typ anställt kungliga forskare (typ forskare, inte helt säker) som typ "forskade" osv för att göra mig gravid typ. Jag såg liksom viljan i hans ögon så mycket att han så gärna ville ha en pojke, men mig brydde han sig inte jättemycket om, även om han brydde sig om mig på något sätt!

Liksom, ganska weird. Har en aning om vad det kan betyda men behöver hjälp typ

vildrot
0

Det finns just nu när du drömmer denna dröm ingen omsorg om dig-----så berättar drömmen!

Vildrot

Jullanhugo
0

Hur menar du med att det inte finns någon omsorg om mig? :( :3

vildrot
0

Att händelserna i drömmen inte ser till ditt bästa!

ikna
0

Jag ser det som att du har en manlig sida som gärna vill att du skaffar fler manliga sidor. Men också, att du behöver mer kärlek och omsorg.

Jullanhugo
0

Okej, det stämmer nog..

Glaciären
0

Mina associationer: Kung= härskare, en som står högst i hierarkin, en som är upphöjd. (Han kan förtjäna det eller inte) Du ör hans drottning. Drottning är väl lika som kung men drottningen är snäppet lägre i hierarkin. Kungen vill att du ska ge honom en något du inte kan (eller inte vill innerst inne) Han bestämmer över dig. Du har gett honom den makten. Han tycks inte bry sig om vad DU tycker och känner. Är kungen en sida hos dig eller ngn annan person? Tja det var mina tankar. Detta är bara ett förslag. I stort är den ju samma som vildrot säger.

vildrot
0

I mångas drömmar kommer arketyperna kung och drottning fram och drömmen vsar ofta på en obalans som behöver tas hänsyn till:

Jullanhugo
0

Tack för alla svar! Tror starkt på vad ni skriver, brukar känna mig ganska nedtryckt osv men det känns som att jag är orsaken till att jag blir nedtryckt även om jag inte kan hjälpa det. Tack