Vad kan drömmen betyda?
Drömmde i natt att jag vara med i en pjäs och gruppen som jag skulle spela pjäsen med (även jag då) satt i en buss. Jag hade en av huvudrollerna i den här pjäsen.
Den andra som hade den andra huvudrollen anklagade dom för att ha fuska till sig den.. även en nära vän till mig var med i den här pjäsen men hon hade bara en lite biroll fast även henne anklagade dom för att hon fått rollen fast hon ints skulle ha den bara för att hon var nära vän till mig. Så jag började bråka med dom som anklagade henne efter som jag viste att det inte var sant.
Dom jag bråkade med var gammla kallskompisar till mig. Tillslut sa jag att jag fundera på att hoppa av och någon annan fick ta min roll men dom ville inte att jag skulle göra det så dom sa att du får inte hoppa av. sen vakna jag.
Kan detta betyda nått särskillt eller är det bara en väldig konstig dröm?
Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump
Jag brukar tänka att jag är alla personer i min dröm. Så du är anklagaren, offret och skådespelaren och busschauffören… Kanske detta kan hjälpa dig själv se vad drömmen kan betyda.
Bil, buss brukar vara drömmarens resa genom livet. Eftersom det är en buss, handlar det kanske om dina relationer. Känns det som du spelar en roll i vissa sammanhang? Kanske har du tröttnat på en viss roll. Personer i drömmen kan vara sidor hos dig själv, som tankgirl säger. Eller/också sidor som du vill ha av andra eller är rädd för. De andrA personerna vad har de för egenskaper. Och vilka roller har de haft i ditt liv? Det är anklagelser i drömmen. Blir du anklagad i verkliga livet eller anklagar du dig själv? Fiundera vidare…