Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 1191 ggr
[akumas7]
0

En dröm, en fortkättning

Hej Hej.

Jag vet inte under vilken flick dena ska vara så jag skriver den i rådgivning, är det fel så får du gärna flytta inlägget till passande kategori :)

Har ni varit med om att ni har drömt om specifika platser flera gånger, och det blir som ett möte eller en oterträff när ni kommer dit igen? Det är sama personer och sama byggnader och det är som att man har jätt sig själv ledtrodar från föra gången man var där? Är deta en värklig dröm då eller är det en plats som finns på riktigt? Jag undrar för dessa hus och atmosfären runt drömen är väldigt värklig men ändå väldigt ovärklig?

Jag drömde till exempel en gång att jag åkte båt, och plötsligt var jag på ett ställe med en massa piratskäp som var på varandra (som ett torn) och där inne i bibloteket som var dessa båtar fans det en bok som jag hade skrivit i. Och jag tog upp just dena bok av alla, och jag vet att jag drömt om deta tidigare men har inget mina av att jag då skrev till mig själv, ett viktigt medelande vardet också. Handlade om världens snning eller något liknande, ingen anna fick veta vad det stog däri utom en person som var med mig, jag vissade dena person för att jag var så förbrylad av att jag hitat en bok till mig själv från mig själv. Det ska också tilläga att den båten som bibloteket var i var under vatten, upp till magen pumpade man vatten när man gick runt där inne, men det värkade inte ha någon betydelse. Ska åckså tilläga att tornet av båtar hade en stor klocka på sig som hade stanat. Tror det var på kl 15.15 eller något sådant.

Har ni varit med om något liknande?

parsley
0

Vill du ha hjälp att tolka symbolerna i drömmen eller vill du veta om andra haft liknande upplevelser?

[akumas7]
0

både och vore trevligt :)