Tappa kläder.
Jag hade en dröm för några dagar sedan.
Det var en varm sommardag och jag gick i stan, det var en väldigt stor marknad mitt inne i torget så de hade stängt av all trafik för att fler stånd skulle få plats. Jag hade ett vitt linne på mig och en lååång turkos kjol på mig. Men för varje steg jag tog så föll kjolen längre och längre ner. Jag drog hela tiden upp den men tillslut tappade jag hela kjolen, jag var nästan naken mitt på torget bland massa folk!!!
Jag vaknade strax därefter, men kommer ihåg att jag hade försökt gå in i närmsta butik för att rätta till min kjol.
Är det någon som har en aning om vad det här kan betyda?
Tacksam för svar!
Om jag tappar mina kläder ,speciellt på allmän plats ---har jag inte längre skydd
mot omgivningen, Ofta menar drömmar att jag då utsätter mig för fara i att inte skydda mig. Då gäller det ofta mitt allra innersta.
Det vore roligt om du berättar om detta kan kännas som delar av dig just nu.
Okej. Ja.. Det är ju mycket just nu som jag hållt inom mig ett bra tag och jag känner väl att jag har lite "jag-orkar-inte-bry-mig-attityden" just nu.
Jag har börjat bli väldigt oförsiktig med mina handlingar och kan ibland hamna i situationer där jag inte riktigt har kontroll längre.. Hmmm.
OK!