Otrogen och vampyr?!
Otrogen och vampyr!?
Kortfattat, drömde att jag befann mig på en stor herrgårdm ficj behandlingar som brunspray, skulle få hypnos av en dam som var känd, men hon var dessutom ngn slags präst… jag väntade i evigheter på henne och råkar en gång göra bort mig genom att ropa glatt medans jag väntar i en sal men då kollar hon på mig och jag säger oj förlåt, väldigt snabbt då jag ser att det är en minnesstund för en avliden som bärs ut i en kista, med bild på…..
mannen som gott bort har ett lite "uteliggardrag" och sen är det dags för min hypnos, hypnotisören har en mkt kär hund…. helt plötsligt befinner jag mig i ett palats och damen väntar jag fortfarande på…
helt plötsligt ser jag bilder att två nerblodade människor har sex… och slickar blodet från varandra, intensivt (Vill tillägga att jag INTE sett ngn vampyrfilm på evigheter)
senare ser jag och får reda på att min sambo haft sex med en yngre tjej (en oskuld) och därav har han blivit en vampyr! ?
Jag känner ilska och sambon spelar ovetandes… jag säger till honom flera ggr att jag inte tänker vänta på honom mer för det finns inget oss…. och så vidare och så vidare…
Vad tusan kan detta betyda? Känns lite som att jag "besökte" sambons drömmar när jag såg två st ha sex… ! Lite rörigt jag vet, men jag skrev bara allt rakt ner…
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.

Du har förmodligen skrivit ner de viktigaste detaljerna i drömmen
Min tolkning, jag skrev den i ett ordbehandlingsprogram, för att iFokus inte skulle hänga sig, därav versalerna.
Otrogen och vampyr!?
Kortfattat, drömde att jag befann mig på en stor herrgårdm
HERRGÅRD = HUS I DRÖMMAR BRUKAR SYMBOLISERA DRÖMMAREN SJÄLV, DU ÄR HUSET
ficj behandlingar som brunspray,
BRUNSPRAY = HUR SER DU PÅ SKÖNHETSBEHANDLINGAR? ÄR DET NÅGOT SOM DU TYCKER OM ATT UNNA DIG ELLER SKULLE VILJA HA MER AV ELLER ÄR DET ETT SÄTT ATT DÖLJA DEN MAN VERKLIGEN ÄR?
skulle få hypnos av en dam som var känd, men hon var dessutom ngn slags präst…
HYPNOS = ETT SÄTT ATT KOMMA I KONTAKT MED SITT UNDERMEDVETNA, SAMTIDIGT SOM MAN FÖRLORAR KONTROLLEN ÖVER SIG SJÄLV, EFTERSOM MAN INTE KAN KONTROLLERA VAD SOM HÄNDER MED EN UNDER HYPNOSEN
PRÄST = EN ANDLIG VÄGLEDARE, ATT DET ÄR EN KVINNA KAN INNEBÄRA ATT HON SYMBOLISERAR EN KVINNLIG DEL AV DIG OCH DINA KVINNLIGA SIDOR
jag väntade i evigheter på henne och råkar en gång göra bort mig genom att ropa glatt medans jag väntar i en sal men då kollar hon på mig och jag säger oj förlåt, väldigt snabbt då jag ser att det är en minnesstund för en avliden som bärs ut i en kista, med bild på…..
mannen som gott bort har ett lite "uteliggardrag"
DÖD I DRÖMMAR BRUKAR SYMBOLISERA PÅNYTTFÖDELSE. NÅGOT DU INTE LÄNGRE BEHÖVER FÖRS BORT. FUNDERA PÅ VAD DET BETYDER FÖR DIG ATT DEN DÖDE SER UT SOM EN UTELIGGARE.
MÄN I DRÖMMAR REPRESENTERAR OFTA MANLIGA SIDOR ELLER EGENSKAPER, SOM T EX LOGISK OCH RATIONELL. ENLIGT SAMMA RESONEMANG REPRESENTERAR KVINNOR I DRÖMMAR KVINNLIGA EGENSKAPER T EX KÄNSLOMÄSSIG OCH VÅRDANDE.
och sen är det dags för min hypnos, hypnotisören har en mkt kär hund…. helt plötsligt befinner jag mig i ett palats och damen väntar jag fortfarande på…DJUR I DRÖMMAR KAN HA OLIKA BETYDELSE FÖR OLIKA MÄNNISKOR. HUNDAR REPRESENTERAR OFTA EN LYDIG OCH UNDERGIVEN SIDA. SER DU PÅ HUNDAR PÅ NÅGOT ANNAT SÄTT, T EX GULLIGA OCH LEKFULLA ELLER BLODTÖRSTIGA, AGGRESSIVA OCH FARLIGA, SÅ ÄR DET DEN BILDEN SOM GÄLLER.
PALATS = HUS = DU.
DAMEN = HYPNOTISÖREN? DU FÅR VÄNTA, ÄVEN I BETYDELSEN VÄNTA PÅ DIG SJÄLV, PÅ DITT SANNA JAG
helt plötsligt ser jag bilder att två nerblodade människor har sex… och slickar blodet från varandra, intensivt (Vill tillägga att jag INTE sett ngn vampyrfilm på evigheter)
FÖR MIG SYMBOLISERAR VAMPYRER SJÄLVFÖRBRÄNNANDE OCH OMÖJLIG KÄRLEK. BLIR MAN KÄR I EN VAMPYR MÅSTE MAN BLI ODÖD FÖR DENNES SKULL. I BRAM STROCERS DRACULA KLARAR SIG DEN OSKULDSFULLA TJEJEN SOM HÅLLER PÅ SIG, MEDAN DEN MER FRIGJORDA TJEJEN RÅKAR UT FÖR EN VAMPYR (OM JAG INTE HAR FEL). VAMPYRER HANDLAR EN DEL OM SEX OCH SEXUALITET. FÖRMODLIGEN KAN DU MER OM VAMPYRER ÄN VAD JAG KAN SÅ RÄTTA MIG OM JAG HAR FEL. BLOD OCH SEX KAN ANKNYTA TILL MENSBLOD. HAR MAN SEX NÄR MAN HAR MENS SÅ KÄNNS DET FÖRBJUDET. EN DEL HAR DET EN DEL KAN INTE TÄNKA SIG DET. I EN DEL PRIMITIVA KULTURER ISOLERAS KVINNOR SOM HAR MENS OSV. FUNDERA LITE PÅ HUR DU SER PÅ BLOD OCH SEX.
senare ser jag och får reda på att min sambo haft sex med en yngre tjej (en oskuld) och därav har han blivit en vampyr! ? TRADITIONELLT SKA MANNEN TA KVINNANS OSKULD. PÅ SÅ SÄTT FÖRSTÄRKS HANS MANLIGHET. MÄN VILL VISA SIG MED EN YNGRE KVINNA FÖR ATT VISA PÅ SIN FRAMGÅNG OCH POTENS (LITE UNKNA OCH GAMMALDAGS VÄRDERINGAR, JAG VET. DU FÅR SE OM DE KÄNNS RELEVANTA FÖR DIN EGEN UPPLEVELSE AV DRÖMMEN).
Jag känner ilska och sambon spelar ovetandes… jag säger till honom flera ggr att jag inte tänker vänta på honom mer för det finns inget oss…. och så vidare och så vidare…
FUNDERA PÅ HUR FÖRHÅLLANDET TILL DIN SAMBO SER UT I VERKLIGA LIVET. DET KAN VARA SÅ ATT DU BEARBETAR EN RÄDSLA I DRÖMMEN, DVS ATT DU ÄR RÄDD ATT HAN SKA VARA OTROGEN MOT DIG. DET KAN OCKSÅ VARA SÅ ATT DU KÄNNER ATT HAN INTE LYSSNAR PÅ DIG ORDENTLIGT ELLER ATT DU KÄNNER ATT NI HÅLLER PÅ ATT GLIDA I FRÅN VARANN. PRÄSTINNAN, HYPNOTISÖREN OCH DEN DÖDE MANNEN KAN ANTYDA ATT DET HÄNDER NÅGOT I DIN PERSONLIGA UTVECKLING.
Vad tusan kan detta betyda? Känns lite som att jag "besökte" sambons drömmar när jag såg två st ha sex… ! Lite rörigt jag vet, men jag skrev bara allt rakt ner…
Härligt att du har en andlig ledare där inne!!!
Jaa!!