Sambon var otrogen inatt...
Vi reser utomlands…D försvinner ett slag…. jag får reda på att han är otrogen, han försökte vara det i smyg.
*Men när jag kommer på honom så är han som en helt ny människa.
Bryr sig inte. Jo, han bryr sig, när han ser att jag är ledsen så bryr han sig, för han ser att det är äkta….
Jag säger till D att "det spelar ändå ingen roll längre, du får skylla dig själv när du har sex med en som ser förjävlig ut"
"Fy faan du är otrogen och är med en skabbig brud! nu vill jag inte ha dig tillbaka"?
Detta säger jag endast för att såra tillbaka… men Tjejen var verkligen ingen vacker syn enligt mig…
Jag tar bilen och kör iväg
En handikappad som inte kan prata är attraherad av mig… hans mamma skrattar och säger att han vill…. jag skrattar bort det
Dessa träffar vi på flygplatsen… handikappad pojke, cool mamma…. och några till… i drömmen är jag och D inte ihop i slutet och jag är mycket arg men tar det ändå ganska bra och jobbar på att ge honom riktigt med skuldkänslor..
I london ska det ske någon stor händelse, en ceremoni, och D säger med snäll ton att jag håller på att missa det
och jag är nära på att missa dettaa pga allt som skett.
Jag minns inte allt, bara fragment, men trots Ds otrohet så har jag INTE varit en duktig flicka och varit tyst… D tror att
han ska få smyga med detta, men jag berättar för hans föräldrar såfort dom dyker upp…
D är en kille som säger att han aldrig i världen skulle vara otrogen.. Otrohet för honom är det värsta som finns
min dröm säger annat…
Efter att jag "lämnat D" Och tagit barnen med mig, men för tillfället lämnat dom med Ds föräldrar
Så får jag svar från en okänd dessutom, men i drömmen verkar jag veta vem han är, att D har varit med 7 st till..
Kaptener och soldater !? Kvinnor alltså…
Jag har ont om pengar i drömmen och jag minns att det första D säger innan jag kör iväg i bilen, efter att jag kommit på honom
och tjejen han varit med står dessutom där.
Han säger, behöver du pengar så har jag.
Då blir jag bara mer ledsen och kör iväg…
Tillslut så är jag iaf ute, minns inte varför, men då möter jag honom igen,
sekunderna efter den okända mannen berättat att han varit med flera till och D påminner mig att evenemanget jag skulle på börjar nu..
Jag går dit, innan jag går in så kysser jag den okända mannen, mitt framför ögonen på D.
När jag kommer in så sitter det folk överallt, dom hälsar mig välkommen.
Jag sätter mig på golvet.. Cermnonin ska börja… Jag vaknar…
I drömmen så återkommer en gemensam vän som är från London.. D är med honom till och från..
I drömmen återkommer även en kvinna.. som alltid sätter och har med sig ett extra bord som hon ställer framför sig.
Och hon vill gärna sitta vid sidan när hon ska se saker, vare sig det är tv eller föreställning.
det är så mkt fragment i drömmen och mycket som händer men jag har svårt att få ner allt på papper…
Hoppas någon känner sig manad att hjälpa mig.. ber om ursäkt för att det är rörigt, men jag skriver allt eftersom mina minnet ploppar upp-
Jag har haft sanndrömmar förut därför blir en sån här dröm extra känslig och den sätter sig på hornhinnan…
Hoppas att någon vill hälpa mig att tyda.
Vill tillägga att det var inga hus med i drömmen, detta var alltså inte npgon process i mig själv.
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.
Alla personer i drömmen symboliserar dina olika sidor/egenskaper; D. Tjejen, En handikappad man, barnen, Ds föräldrar, kaptener, soldater, den okände mannen, kvinnan med bordet, vännen från London.
D är otrogen = du är inte sann mot dig själv.
Du har ont om pengar = du saknar energi.
Du tar bilen och kör iväg =du går din egen väg.
usch det var mkt att pussla ihop om man tänker efter… jag kan tolka det på två olika vis…
antingen ska jag fortsätta med det jag gör, sluta att förtränga det…men måste fylla på med min energi och fortsätta den vägen… eller så ska jag sluta med det jag gör/försöker göra lite halvdant för att det tar energi och jag kommer att bli ensam….?…
Rosalee
Eller så kan man se det så här:
Du bör försöka vara sann mot dig själv. Ladda dig med mental energi och fortsätt att gå din egen väg (alltså inte följa i någon annans fotspår).
Lycka till!
Såhär speglar jag mig själv i personerna när jag tänker efter
"D"- Sidan hos mig som vill prova nya saker.
Tjejen- Den del av mig som jag inte är nöjd med
En handikappad man- Mitt undermedvetna som vill mer än vad jag kan,
Barnen- Mitt medvetande
Ds föräldrar- Sidan av mig som alltid hjälper till
kaptener, soldater- Mitt medvetna jag som säger att jag har svårt att ta order,- borde nog bli bättre på det.
den okände mannen,Den undermedvetna personen som jag ännu inte känner som kommer i olika ansikten gång till gång….
kvinnan med bordet,Den del av mig som vet vad hon vill och tycker och inte ger med sig.
vännen från London. Min glada sida som är skämtsam…
Så hur kopplar man ihop detta till symboliken och får ut ett budskap? Det har jag alltid undrat… man kan ju veta vad saker man drömmer om står för, men var och när ska man försöka få fram budskapen?
TACK för ditt svar med! 🌺
Rosalee
Det arbetet kan bara du göra! 👍