Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 24092 ggr
Jullanhugo
0

Våldtagen i dröm

Hejsan! Jag skulle bli enormt tacksam om någon här skulle vilja berätta vad det betyder om man blir våldtagen i en dröm!

Min kompis drömde att jag blev våldtagen av en jag känner..

ikna
0

Att drömmaren gör våld på sig själv/inte tar hand om sig på ett bra sätt.

Jullanhugo
0

Sorry, but i dont get it! :<

ikna
0

Att drömma om att bli våltagen kan symbolisera att man "gör våld" på sig själv/gör illa sig själv. Alla personer i drömmen, symboliserar oftast olika sidor/egenskaper hos drömmaren. Om din kompis drömmer att du blir våldtagen… så står både du och den som våldtar för två olika sidor/egenskaper hos din kompis. Så den drömmen som din kompis drömmer, står alltså för att hon gör illa sig själv på något sätt…

vildrot
0

Det är ju kompisens dröm och du står som" modell" i hennes dröm. som jag fattar ska hon undra över SIN dröm även om du är med .Berätta om jag missförstått vems dröm det är!

Jullanhugo
0

Hon sa att jag blev våldtagen av hennes pappa för att jag hade långt hår och av en jag känner för att han sa att han hade haft en särkilld "fetish" för mig. Så det var enormt udda! 

Asså, hon berättade drömmen för mig bara för att hon tyckte att dne var allmänt udda och hon har drömt att 2st av våra andra kompisar också blev våldtagna! Min ena kompis blev tydligen våldtagen av 5st män/killar och min andra kompis blev våldtagen av den första kompisens pappa o__o

ikna
0

Kompisen som drömmer om våldtäkter kanske ska fundera på hur hon tar hand om sig själv…

Jullanhugo
0

#6 Okey, jag ska be henne göra det! 

Hon drömmer även om mycket som har hänt och vissa saker som händer efter att hon har drömt det typ

vresrosen92
0

Det låter som om hennes undermedvetna försöker säga något åt henne. Jag tror dock inte att du eller de andra vännerna behöver vara oroliga för att bli våldtagna i det "vakna" livet.

Don´t worry, Be happy!

Jullanhugo
0

#8 Haha, nä då! Jag vet att drömmar oftast inte betyder det man drömmer utan har en annan "liknande" betydelse! ^^

Hmm