drömar
Hej Hej
Jag har haft 2st drömmar som jags skulle behöva hjälp med. Jag kommer inte ihåg mycket av drömmarna men det jag kommer ihåg är riktigt brutalt. Det är rent av hemskt men när det intreffade så var det inte så hämskt. Jag börjar med det jag kommer ihåg av den första drömen.
Jag och min bästis ska ut och rida, vi är i det gammla stallet där jag växte upp. Vi såg en show på en av volterna och stanade för att kolla. Det var western Horsmanship dom höll på med där nere. Hästen var jätte vacker och jätte duktig. Jag kände den som höll på med hästen väl sedan tiden jag växte upp. Hästen visade glat upp sig och plötsligt så intreffade det konstiga. Hästens backben låsnade och hästen ramlade, jag studerade backbenen som såg ut som att ett rep hade kramat av benen, blötsligt delas hästen igen och tarmar och blod riner ut. Jag kramar om hon som vissat upp hästen, hon känner att allt är hennes fel. Jag är hella tiden lungn och kramar om henne. Sedan så tar jag min häst och börjar rida på den andra volten.
Den andra drömen är lite lik men fortfarande urkonstig.
Jag är i ett slot, det är ghotisk stil och det är onska, min bästis hör inte av sig på en hell vecka och jag börjar bli arg. Hon älskar inte mig längre, blir min tanke. Hella tiden är det en ondska som närvarar som försöker att få mig att hoppa ner i djupet som inte är någonting. Jag försöker hella tiden att få kontakt med min bästis men det funkar inte. Plötsligt träffar jag hennes pojkvän. Han har aldrig gillat mig, han försöker lura i mig att min bästis inte älskar mig längre och att jag är en dålig människa. Onskan försöker även ha igen honom och allt som kommer i hans väg. Så plötsligt får jag för mig att ta livet av mig. Jag säger en ramsa, och ska kasta ner en döskalle som avslutning. Jag vet att om jag kanstar ner döskallen så kommer den att gå sönder. Då kommer min bästis från ingenstans. Jag talar om för henne att jag blev orolig när hon inte skrev på en vecka. Då svarar hon att det spelar ingen roll vad du gör, jag kommer älska dig lika mycket i alla fall.
Det var lite rörigt på den andra drömen, den var så vag att jag knapt kom ihåg den. Det jag kommer ihåg som starkast var det att jag skulle kasta ner döskallen och att hon talade om för mig att hpn alltid älskat mig lika mycket. Det var så starkt just dom kännslorna. Det var en så härlig känsla när hon sa det. Det var som att allting lättade.
Hällsningar
Behåll känslan av att vara älskad!!!!!Det andra är svårt att undra något om---Du kommer inte riktigt ihåg och du tycker själv att det är rörigt.