Att dröma att man är en ängel?
Hej Hej.
Jag drömde igår en väldigt speciel dröm, och den var extra speciel just pga den situationen jag är i just nu. Måste även påpeka att innan jag somnade och fick deta till mig så hade jag bett dena bön, innan jag lagt mig.
Tala om för mig vad min hamster ska få för foder, hon är väldigt sjukjust nu. Efter det tillkom också en fråga om vilken den rätta vägen är för mig och då började drömen så hära.
Jag och en annan människa är på coop och i händerna på den här andra personen så ligger det chia frön. Dessa ska din hamster äta! Svarar personen, jag ser enbart personens händer, jag syns inte häller utan man ser affärens inehål backom händerna som är kupade.
Sedan så är jag och min släkt på kallas hoss min kusion. Hennes mamma är elak mot mig och säger att jag har fel tro och därför inte borde vara där. Då blir jag lite sur och går fram till min kusin och säger att hon ska säga till sin mamma att man inte säger så till folk. Då kollar hon på mig och så säger hon, ja men Elin, jag håller med henne. Du borde inte vara här. Jag blir ledsen, nu kommer mitt huvud och överkropp in på närbild, jag har vingar, dom är grådaskiga och när jag började gråta så låsnade någa av mina fjädrar. Området som vi var på var högvilt gräs, skog och mitt på sommaren.
Nu då eftersom att jag inte fick vara på festen längre så valde jag ju att åka hem, jag gick till togstationen och stog på perången. Jag väntar med en massa folk, jag börjar blöda näsblod (jag har inga vingar längre här nu). Jag börjar prata med en annan person en man som har sin hundvalp med sig. Jag missade första tåget. Sedan var jag och min familj med mormor, vi hyrde stugor. 3st olika stuger var det, min syster hade byggt en leksaks tavle/ställning till min guldhamster. Vi skulle sova i stugorna och det var 2personer i varje stuga. När mormor skulle prata med oss så ropade hon från sin stuga till dom andra och av någon anledning gick det hur bra som hällst. Hon blev sur för att vi tände och släkte utebelysningen hela tiden. När vi sedan åkte hem så fick jag ställningen till hamstern och sate upp den heme.
Sedan kom en till del om hamsterfodret. Nu var det min yngre syster som hade hällt i chia från i en säk, hon hade även hällt i lite gordnötter och flingor (med de fyra sädeslagen). Deta ska hon ha lite av varje dag, blev instruktionerna. Och hon ska ha det som en grött! (blötlägger man chia fröna så blir de geleiga och blir då som en 'grött')
Någon som kan ha några förslag?
Hällsningar
Det verkar ganska solklart. Du tycker chiafrön är bra.
Allt det andra handlar om dina osäkerheter.