Förvandlingar och Transformationer.
Här är tusstuss med sina djurdrömmar IGEN. Jag kom nyss på en lite läskig dröm, som jag drömde härför väldigt länge sedan. Jag drömde att jag och min kompis sprang runt i en laburint. Helt plötsligt var vi instängda i labyrinten, som förvandlades till en stor bur. Jag och min kompis kunde inte se varandra. Jag fick totalpanik. Plötsligt stod buren i ett stort labb. Jag började förvandlas till en kattunge (IGEN T_T) Jag totalpanikade igen, då jag var helt transformerad. Det fanns typ massa vetenskapsmen och vetenskapskivinnor. De verkade inte veta att vi bara för en stund sedan varigt människor, utan trodde att vi varigt katter hela tiden. Sedan satte dem mig på någon slags ramp, som jag skulle springa på. Sedan var drömmen slut. Jag har drömt många drömmar om att jag förvandlas till en vit kattunge. Har katttungen någon betydelse? Eller är det bara en slump?
Portal Is Love, Portal Is Life.
En kattunge kan symbolisera en ny sida/egenskap som du håller på att utveckla.
kanske det bara betyder att du känner dig maktlös inför en situation? Färgen vit betyder ju oskuldsfull och det är ju kattungar med..
☮ and ❤ among each other ✿
När det gäller drömmar om katter respektive hundar,våra vanliga husdjur kan vi ju se att en katt är mera egensinnig och letar upp ljusstrålar att vila i och i motsats till hunden blir katten aldrig en människas slav.