Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1838 ggr
TezzD
0

Några frågor

Kortfattat undrar jag vad detta kan betyda, alla tankar är välkomna om vad just du tror, så att jag kan lägga ihop det själv…

det är två olika drömmar…

I den första så skär jag halsen av en asiatisk kvinna med barn (Jag har mitt ena barn med i drömmen… vi flyr och kvinnan är "bara ivägen" men gör inget ont,men hon känns hotfull…)

I den andra drömmen undrar jag bara över vad en jättestor måne kan betyda…. verkligen mega super stor… vet inte om det är månen eller om det är solen bakom moln…

Lite rörigt när jag inte skriver hela drömmarna jag vet… men kortfattat vad kan det betyda när man skär halsen av en kvinna? Alltså mord… som dessutom inte görs med en kniv utan med någon slags spetsig stav som jag svingar…

Och "månen" den tog jag kort på och visade mina flickor…

Har haft mkt märkliga drömmar den senaste tiden… har bland annat träffat min bortgågna bästa vän.. hon sa… "jag trodde inte du skulle komma".. klockan var 22.59 och jag skulle möta henne kl 23…. hon satt vid en eld… (Hon gick bort 2007)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

ikna
0

Huvudet symboliserar huvudtankar och att skära av huvudet kan då symbolisera att ta bort sina tankar. Ofta går tankarna liksom runt av sig själv och vi kan ha svårt att släppa dem, men i den här drömmen blir du uppmanad att släppa dina tankar. Dina tankar är "bara ivägen, de gör inget ont".

En stor måne kan symbolisera att du är påverkad av månen…

Eld kan symbolisera känslor.

TezzD
0

Tusen tack ikna!
Ja, visst har jag många tankar och hade nog extra många just vid tillfället som jag fick drömmen om "halshuggandet"… det var så mkt mer i den drömmen och jag var verkligen "på rymmen"…. men nu förstår jag den lite mer. Tack !

Ja jag är nog ganska mkt påverkad av månen, jag har inte varit det så mkt förut men nu den senaste fullmånen så hade jag huvudvärk hela dagen… Jag trodde först att det var för vädret.. men det var visst fullmåne den kvällen… jag har blivit mkt fascinerad av månen på sista tiden, mkt märkligt…

känslor har jag ju såklart för min vän… hon var min själsfrände… rycktes hastigt ifrån oss… jag får själv känslan av att hon försöker säga något via drömmen, men jag vet inte… man funderar nog för mkt…

Tack för dina svar!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.