Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 2281 ggr
Jullanhugo
2013-05-15 10:12
0

Varulv

I natt drömde jag även att vi var 4st. Jag, min kompis och 2st andra som jag inte visste vilka de va. Helt plötsligt var vi tvungna att gömma oss för en varulv som snart var där vi var. Dom 2 andra okända människorna sprang åt ett håll och gömde sig medans jag och min kompis sprang åt ett annat håll. Jag sa att vi nog var tvungna att gnida in oss i något så att varulven inte kände vår lukt. Vi hittade några blommor som jag tror heter något med pärle eller något. Dom är lila iallafall. Men dom luktade inte så mycket så min kompis hittade några lavendelblommor som ju luktar ganska mycket så vi typ gned in oss i dom så att vi skulle lukta lavendel sen sprang vi och gömde oss bakom en sten. Det var nån häst eller så som flydde från varulven också. Stenen som vi satt gömda vid stod precis brevid en hästhage med taggtråd. 2st hästar stod och åt sitt hö. Varulven gick förbi oss. Jag hade också slängt något in i hästhagen som jag inte kunde ha med mig. Vet dock inte riktigt vad det var. Men varulven stannade precis vid stenen och hans huvud var precis framför näsan på min kompis. Han nosade på henne och morrade lite, hon höll andan. Varulven kände inte vår lukt och gick vidare. Sen förvandlades han tillbaka till en människa. Då var han jättesnäll, han hjälpte mig att leta upp det som jag slängt in i hästhagen och jag hittade det. Vet fortfarande inte riktigt vad det var