Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 2046 ggr
findusfelix
0

Förlösa barn, inte bara 1 utan 3!

Inatt drömde jag om att jag var med en kvinna som födde barn, allt gick bra och smidigt och lite senare födde hon ytterligare ett barn. Allt väl så långt tills jag skulle flytta henne (mamman) i en form av bärsele från taket, då ser jag att ytterligare ett barn är på väg.!! Detta barnet var lite större och gulaktigt nästan plastigt i huden och jag reagerade med att något var fel! Dock kom barnet ut och jag fick det att börja sprattla och skrika vilket var tur. Vid ett tillfälle la jag barnet på britsen hos mamman och då höll det på att glida ner på golvet, dock kunde jag undvika det i sista stund.

Något senare sitter jag vid ett bord med just detta barnet och får då ögonkontakt med det och det har fantastiskt skogsgröna ögon som liksom glittrar bakifrån/inifrån, det är som om det snurrar av diamanter bakom själva färgen i ögonen och jag känner mig väldigt berörd, det var som om barnet ville säga att tack för att du räddade mig! 

Konstigt barn som är nyfött och kan sitta i en matstol av sig själv vet jag att jag han tänka men då förklarar mamman för mig att barnet är  alldeles för väl utvecklat och stort för sin ålder och vad händer då? Jo tar barnet upp ena armen och drar av en känd refräng från en låt och jag hinner tänka att näe, pratar barnet också!! Redan?!

hur ska jag tolka dessa barn? JAG födde ju inga barn men jag hj'lpte till och allt gick bra men TRE barn?

Ge av dig själv det du vill ha av andra!

ikna
0

Mamman i drömmen symboliserar en av dina kvinnliga sidor/egenskaper. Du föder barn = du har utvecklat nya sidor/egenskaper. Ett barn är alldeles för väl utvecklat = en av dessa sidor har du utvecklat väl och kanske under lite längre tid.

findusfelix
0

Ok ska fundera över vad det kan vara, tack!

Ge av dig själv det du vill ha av andra!