Läskig men händelserik dröm
Hej, jag drömde en dröm för ett tag sen. Den var väldigt händelserik och jag undrar ifall någon skulle kunna tyda den! :)
Det börjar med att en kompis till mig gjorde en film om mig och min ponny som jag har i verkligheten. Fast den spelades inte av mig, utan den spelades av några andra som jag inte kände igen. Alltså någon annan spelade rollen som mig.
Efter det börjar med att min pojkvän i drömmen (kändis som jag gillar i verkligheten) spelar fotboll med några andra killar och jag och mina kompisar var med. Helt plötsligt börjar jag skrika och få panik, sen ligger jag på marken och skriker. Gympaläraren kom dit och jag började skrika ännu mera eftersom jag får hemska vibbar från henne, och bara vet att något är fel. Sen är hon borta och min pojkvän står vid mina fötter och säger "What the hell!?" Då säger jag typ att jag inte vet vad som hände, fast telepatiskt. Han svarar typ att han skämdes. Sen var jag någon annanstans och så var det en rektangelformad träkloss som var "ihåligt" eller vad man säger när det är en matchande form som man ska lägga i. Jag hade en sådan hjärtformad form som var likadan som det hålet. Man skulle lägga i den för sin kärlek eller nåt sånt. Man fick bara lägga in en sån två ggr i livet. Jag hade ju redan gjort det en gång med min pojkvän i drömmen. Men det förhållandet var slut. Så jag la in min sista chans, man fick tydligen bara ha en person 1 gång. Så då kunde jag aldrig mera vara ihop med någon eller vara kär. Så då slösade jag min sista gång på samma person och så gick det inte igen. Efter det så såg jag en tjej som hade klätt ut sig till gympaläraren. Jag var inte där men jag såg ändå. Hon tjejen sa såhär: Jag måste färga håret brunt eftersom om jag har min hårfärg kommer alla se att det är Trixie. Trixie hette den dära tjejen och hon hade välskött rakt hår med lugg. Halva hennes hår var svart och ena halvan var vit. Sedan bestämde jag och mina vänner för att gå upp till övervåningen där hon var. Dom gick upp först, när jag gick upp var dom inte där och jag var helt ensam. Det var tre dörrar, och dörren i mitten var nästan halvöppen. Man kunde inte se in. Men jag hörde någon spela piano och förstod att det var hon och att mina kompisar hade bara lämnat mig där. Så jag skulle springa ner för trappan men så höll dörren på att stängas vid trappan, med "trixies" häxkraft. Så jag sprang och hoppade. Men efter det så vaknade jag upp så jag vet inte om jag klarade mig eller inte.
Det kanske inte låter så läskigt, men det var det! Hoppas att någon kan tyda den
Mvh Mirakelhest :)
Första delen av drömmen, den om filmen och ponnyn, tänker jag att det kanske kan betyda att du själv inte är huvudpersonen i ditt liv. Att du kanske inte riktigt har kontroll över din situation utan bara följer med, oavsett om du gillar det eller ej?
Don´t worry, Be happy!
#1 Det stämmer faktiskt!
Mvh Mirakelhest :)