Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1712 ggr
Lenichu
0

Återkommande tema; pojkvän

Hej Hej, ny här på drömmar i fokus. Har alltid tyckt att det är intressant med drömmar och försöker ofta överanalysera mina egna, hehe. 

Har ett återkommande tema i mina senaste drömmar (de senaste 5 månaderna), som handlar om min pojkvän. Vi har varit tillsammans i ca 10 månader nu. Jag drömmer att jag inte får tag i honom, att vi tappar bort varandra i folkmassor eller på en fest eller på stan eller vartsomhelst. Ibland är det med familjemedlemmar och vänner, ibland är det bara vi. Och jag får sån panik i drömmen, och det blir som kvicksand - att jag inte kan slå numret på telefonen, att jag ser honom men kan inte ropa, eller att han inte känner igen mig när vi väl möts igen.
Vad kan detta betyda?  Kan det vara så enkelt att jag känner ett avstånd mellan oss, en jobbig period i förhållandet?  
Vi går igenom saker båda två, men förhållandet är starkt och har inga stora problem direkt.

prutt

ikna
1

Det handlar oftast om dig själv. Du har en manlig sida/egenskap som du har svårt att "få tag på". Sök inom dig själv, så ska du finna!

123minsida.se/vildrot
0

Se föregående--- men också en svårighet just nu till närhet inom dig med olika delar och andra människor. Du verkar ung och det kan vara en av de utvecklingsfaser vi går igenom.

Vildrot

Lenichu
0

hm, har inte tänkt i de banorna. nu fick jag lite att fundera på, tack!

prutt