Valpen Shiva.
Hej jag drömde en mardröm inatt… Jag fick en hundvalp som jag genast döpte till Shiva. Hon var av rasen siberian husky. Jag tog på henne sitt nya vackra läderhalsband och ett vanligt läder koppel och började traska hemåt… Men jag gick en genväg genom skogen för att sedan bara kunna gå över en gångväg och sen upp på stigen genom skogen igen.
Nere på gångvägen möter jag en blick som gjorde mig stel i hela kroppen… Det var en stor varg som stod nere på gatan och han hade fäst blicken på min lilla shiva. Jag tänkte att de kanske går att gå lugnt förbi den så den förstår att vi inte vill den illa… När vi nästan gått över gatan helt så anfaller den shiva… Jag ville inte titta utan drog allt vad jag kunde i kopplet. men de gick inte att rubba. blundandes springer jag upp på stigen igen och rusar hem….
Jag sätter mig ner och gråte,r för jag fårstår inte riktigt vad som har hänt… Men ändå så bestämde jag mig för att gå tillbaka. Jag gick förbi en parkering och såg precis en man som stängde igen sin bagagelucka. Jag frågade honom om han kunde tänka sig att följa med mig, och berättade om min valp shiva som jag var orolig för och att jag mött en varg mitt på gångvägen. gubben tittade på mig med ledsna ögon, och jag tittade ner på hans händer.. han hade plasthandskar på sig som var helt blodiga. Sen drog han med ena handsken över min panna och sa: Nu har du din hunds sprängda kött och blod med dig vart du än går.
Jag blev tvungen att fråga honom vart kopplet och halsbandet var. Men han visste inte vart de hade tagit vägen. Ännu en gång så satte jag mig ner å grät…. Sen vaknade jag… Kudden helt blöt i natt igen…
Någon som har någon aning om vad detta kan betyda? För jag drömmer alltid om fortsättningar på drömmar… :/ Så de blir som en hel serie.
<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3
Vad betyder en hund för dig? En varg?
Både hunden och vargen och mannen vid bilen står för dina olika sidor/egenskaper.
En hund blir ju ofta sin husses "slav", den måste och vill lyda---en del av dig ? I drömmen finns ett annat djur som faktiskt förgör den svagare delen. En vuxen del tycks "rensa" upp. Det tycks pågå en strid mellan olika krafter i drömmen. Säger det här dig något?
Vildrot
Det säger mig väldigt mycket, då jag är en väldigt svag person och har lätt för att bli trampad på :/ Så de sa mig ganska mycket och när du förklarade de på det sättet så blev allt plötsligt så självklart
<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3