Hjälpt att tyda min dröm snälla
Hej jag heter Anja ( visste inte alls vart jg skulle lägga mitt inlägg rätta gärna till rätt kategori) Snälla snälla kan jag få hjälp med att tyda min dröm. Jag drömde en dröm för några dagar sedan den va så verklig den va så härlig på samma gån lite obehaglig men inte alls jätte obehaglig bar pytte lite. Men när jag vakna trodd jag det hade hänt på riktigt och sen insåg jag att det inte hänt. Men kan änu en idag tänka tillbaka på hur äkta den könns . Jag drömde om en person som jag är troligt atraherad av och jag är ganska säker på stt personen ifråga är också de av mig. Blikar man får och den varma känslan personen ger en som att man kännt den hela livet fast man kanske sagt hej och får komplimanger leenden och speciella blickar. Om jag inte känenr helt fel så har båda en stark straktion till varandra det är något speciellt . Hur som så ska jag komma till saken mins inte allt . Men i drömmen va minan vänner med och personen jag gillar. Personen jag gillar går fram till mig lyfter mig pratar med mig jag är lite motstridig och vill ner men personen lugnar mig och i drömmen låssas jag bara att ogilla det lite jag skrattat när personen lyfte mig men låssas va lite orolig fast på ett skämtsamt sätt inför minan vänner men han släpper mig inte får mig att skratta och i drömmen är han förvånandsrt stark . Fast i verkligheten är han lång smal men igen aning om hur stark han är igentligen men jag trodde inte att han skulle kunna lyfta mig . Men i drömmen va han så underbar och fick mig må så bra . De jag tyckte va lite obekvämt va att han ite släppte mig när jag va lite motvillig i börjat tills jag lugna mig. Och att minna vänner kolla på men när han släppte mig va de bara en härlig glad känsla jag tror vi prata lite till innan personen gick och jag och minan vänner skratta och fnissa över att detta hände . Jag va så glad.
Tillägg detta sms hade jag skickat till en vän så den är lite bättre skriet mer känsla . Snälla hjälp Men jag hade min randiga pyjamas med ett hjärta på och mins inte exakt varför eller hur han kom fram jag kanske pratade innan med honom eller så kom han randomisera från ingenstans och lyfte mig jag blev chockerad över att de va han att han ens klara av att bära upp mig . Och att de va ja. Jag va lite mot villig men samtidigt som jag älskade det men han vägrade släppa mig och fortsatte hålla i mig jag njöt och tyckte de va underbart jag skratta och va nöjd han fick mig att skratta och när han släppte ner mig ville jag inte att han skulle gå och de ville han ville inte gå . Men han va verkligen tvungen de va lite jobbigt men när han gick log du och jag och skratta åt händelsen .Och när jag vakna trodde jag det hade hänt på riktigt de va så verkligt
Drömmen handlar om din manliga sida/egenskap som du gillar mycket.
Jag tänker att det låter som om du gärna vill bli tillsammans med personen i drömmen, men inte riktigt vet hur du ska hantera ett eventuellt förhållande. Vad kommer vännerna tycka? Kommer han hålla fast ditt liv (liksom, inte låta dig göra det du vill osv)? Får känslan av att du behöver förbättra din självkänsla om ni blir tillsammans, för att du ska vara trygg i dig själv och veta vad du vill ungefär :)
Don´t worry, Be happy!