Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 3619 ggr
[akumas7]
0

Dröm om spindlar

Hej Hej

Nu är det så att i natt så drömde jag någonting märkligt, jag hade samlat på spindlar. Alla av giftigsort. De var små och jag hade 3st olika sorter 2st av varge. Jag log och sov i ett stall där jag hade gjort i årdning en halmsäng och där jag samlade på djur främst spindlar i små kartonger utan lok (spindlarna smet tydligen inte i alla fall) jag hade en vännina som var väldigt märkvärdig och rik. Jag vaknade på mårgonen av att hon väkte mig och jag råkade ha ner spindlarna då jag slog till en kartong. Jag kände hur en av dom kröp på mig och bet mig. Jag vissade henne men hon tyckte att det är ingen fara. Jag började få feber och måde dåligt. Men hon ville att vi skulle åka till ung kändis, för att hon kände honom. Vi åkte dit men jag kände mig väldigt dålig nu och hälsade på honom. Jag sa att jag blivit bitten av en spindel och måste gå hem för jag mår dåligt. Han tog och kollade på min hand och såg att jag inte hade ett utan tre bett på handen och sa jo gör det. Min vännina bryde sig inte utan flirtade väldigt med kändisen, men han kollade mer intressant efter mig en vad han bryde sig om henne. Jag pratade med min mamma som tyckte att jag skulle hita spindlarna. Så gick jag hem och fångade in alla spindlarna utan dom som bitit mig. Sedan vacknade jag. Vad kan deta betyda?

Hmm nu har jag inte drömt på ett tag men det är perioder som jag drömer hela tiden…

Hällsningar

[Yllhilda]
0

Har du spindelfobi?

[akumas7]
0

Hmm både ja och nej, de är vakra att kolla på. Men jag blir rädd när de ska kryppa på mig. Jag är rädd för att bli biten, men annars så tycker jag att de är vackra och intressanta djur och skulle gärna ha ett gäng tarantelor hema. Men jag skulle aldrig i mitt liv holla i dom. Men att klapa åvanifrån går hur bra som hällst. Så jag vet inte om det skulle kallas spindel fobi.. Om de har smitit så kan jag även blir rädd  för dom eller om jag har en spindel på mig eller nära mig.

[Yllhilda]
0

Så det du berättade hände i drömmen är kort och gott verkligheten? 😛

[akumas7]
0

haha jo det kanske är det XD hade jag inte ens tänkt på :P